Vecka 30

Jag har inte velat sätta någon press på mig själv med bloggande alls, men har ändå tänkt försöka lägga upp något ungefär en gång i veckan. Tänkte därför kika in här snabbt nu!

Sedan senast har jag jobbat på, tränat rätt mycket (5 gympass och 2 squash-lektioner på en vecka!) och så hade jag en rätt lugn helg med ”finsk kväll” med en del kolleger, lite shopping, filmkväll med nachos och mysmiddag på Chop House.

IMG_3655

Jag har tydligen inte blivit bloggskadad (ännu?) eftersom jag knappt har några vettiga bilder att lägga upp. Dessa två är i alla fall från kvällens minipromenad till ett glasställe och hem, hehe.

IMG_3660

Något positivt som också har hänt är att vi har hittat en städerska som ska komma hem till oss imorgon. Så jäkla skönt! Efter jobbet imorgon ska jag träffa några jobbkompisar för AW, och på torsdag får vi besök utav Andreas familj!

Tack för kommentaren! ♥

