MedAsia Playa

För två veckor sedan såg min söndag ut så här! Ida och jag hade planerat in en dag på en beach club, något som enligt mig är en av de bästa sakerna man kan göra en ledig dag här på Malta.

IMG_9465

IMG_9479

IMG_9485

En riktigt mysig dag med sol, snack, bad i poolen och sushi-lunch. Det var även här vi träffade på squash coachen som vi nu har spelat med två gånger. Kul med såna random grejer!

IMG_9468

IMG_9473

IMG_9477

Den här helgen har dagarna sett lite slöare ut, medan jag istället har hittat på saker på kvällarna. På fredag mötte jag upp Jennie och Fanny för middag och drinkar och igår, på lördag, samlades ett lite större gäng hemma hos en kompis för att grilla. Riktigt trevligt!

Tack för kommentaren! ♥

