Rom – november 2016

Det kanske är jag som är konstig, men jag gillar inte att ha långa gaps här på bloggen då jag väl kommer igång (eller inbillar mig att jag har kommit igång) igen. Här kommer därför några bilder från en resa jag och två kompisar gjorde till Rom i november förra året.

IMG_0832IMG_0869IMG_0912IMG_0885IMG_0951

En riktigt lyckad liten resa.  Vi stannade endast två nätter, men att åka bort över en långhelg känns ofta så värt – man har något att se fram emot och får in en semester utan att ta ut en massa dagar eller att det hinner bli så dyrt. Dessutom ligger ju Italien precis bredvid Malta så resan tog mindre än en och en halv timme.

Vi började faktiskt prata om en weekend till Sicilien med Ida här en dag – ska försöka se till så det blir av!

Tack för kommentaren! ♥

