6 små mål

I början av förra veckan skrev jag ner några små saker jag har skjutit upp ett tag och som jag ville få gjorda under veckan.

1. Anhålla om ledighet från jobbet för jul
2. Skicka in ansökan för Europeiskt sjukvårdskort 
3. Läsa ut en bok jag har börjat på för lääänge sedan ×
4. Ta en online-kurs om något intressant 
5. Skriva tre blogginlägg ×
6. Gå på tre gympass √

Var är självdisciplinen!? Av dessa ”slutförde” jag dessutom två först på måndag den här veckan, och har fortfarande inte fått allt gjort. Det är inga jätteallvarliga saker eller något det är bråttom med egentligen, men poängen var att jag skulle sätta upp lite små mål och klara av dem. Lite skrämmande – jag har alltid upplevt att jag har relativt okej självdisciplin. Får göra ett nytt försök snart!

img_0382_fotor

Det har i alla fall igen gått en vecka sedan jag skrev senast. Jag har bland annat jobbat som vanligt, klämt in några träningspass, haft en ordentlig utekväll + sovit en hel dag, gått på bio, sett två dåliga filmer och haft spelkväll. Så mycket speciellt har väl inte hänt, men vardagen rullar på. I dag var jag uppe tidigare än tidigast (larm kl 4.50) eftersom jag som undantag skulle vara på jobb redan kl 6.

Mer senare!

Tack för kommentaren! ♥

