5 dagar med Mamma och ny vecka

Då har Mamma åkt hem och det är redan onsdag – sjukt hur snabbt förra veckan gick! Eftersom jag jobbade under dagarna blev det mest middagar ute på kvällarna, lite biljard och bowling, och en shoppingdag på lördag.

img_0610

img_0628

img_0631

img_0635

img_0639

img_0645

img_0646

Den här veckan har börjat med thaimat på måndag och hårfärgning och drinkar med gamla kolleger igår, på tisdag. Det har mitt i allt gått mer än två månader sedan jag slutade på stället där jag jobbade tidigare, vilket jag insåg då jag fick höra ”länge sedan sist” säkert 1o gånger. Oavsett var det härligt att se alla gamla bekanta ansikten!

För resten av veckan har jag lite planer men inga spikade sådana – SiGMA (Summit of IGaming Malta) ordnas är som  bäst i gång och jag är lite sugen på att gå på ett av eventen. I helgen hoppas jag sedan på att hitta på lite saker, men är också sugen på att bara stanna hemma under täcket och mysa med tv-serier och beställa hemkörd mat en av dagarna, hehe. Får se!

Tack för kommentaren! ♥

