Favoritbesök från Finland

Edit: Presidentvalet – jag vill inte kommentera det förutom att jag mest blir irriterad på att alla mitt i allt är ”sååå insatta” i politik och publicerar saker som om världen kommer gå under nu direkt. Nog om det för min del :)

img_0599

Ungefär så här grått är det här för tillfället, men vad gör väl det då man har fått Mamma på besök? Mest för hennes skull hoppas jag ändå att de värsta åskmolnen inte visar sig allt för mycket!

img_0600

Den här veckan kommer alltså för min del att bestå av vanliga, eventuellt lite kortare, arbetsdagar och av Mamma-häng på kvällarna. Eftersom jag jobbar blir det inte så mycket turistande för mig, men ser fram emot lite så kallad kvalitetstid (haha det ordet) på kvällarna och i helgen. Får se vad vi hittar på!

Tack för kommentaren! ♥

