Halloween – vad hände?

halloween2011-2014

Det är igen dags för Halloween, och jag önskar lite att jag kunde vara taggad och skriva om världens roligaste idé och coolaste kostym jag har planerat för i år. Tyvärr är det ändå inte så. Jag hade tänkt gå på en Halloween-fest idag, men insåg för några dagar sedan att jag inte orkar satsa på att klä ut mig. Vad hände!? Jag som verkligen älskade allt det där under gymnasietiden – att komma på en idé, surfa runt på YouTube och leta upp enkla accessoarer och tillbehör. Min första Halloween på Malta orkade jag ännu klä ut mig, men förra året blev jag lat och målade ett dåligt försök till ett sår på pannan…

Kanske det är dags igen nästa år? Nu får jag helt enkelt nöja mig med ett litet collage med hur jag såg ut åren 2011 – 2014. Lite roligt att jag nästan tycker att utklädnaden blev sämre och sämre för år som gick. Man borde väl bli duktigare med åren, eller?

Tack för kommentaren! ♥

