Back in business – förhoppningsvis…

Mitt i allt, från ingenstans, dök tanken om att börja blogga igen upp i mitt huvud. Jag började gå igenom min hårddisk med bilder, mappar jag tidigare använde för att organisera mitt bloggande och scrollade bakåt i mina gamla bloggar. Nu tänkte jag ge det ett litet försök och se om jag hittar tiden och inspirationen igen.

img_0230-new

Ungefär så här ser jag ut i dagens läge. Eftersom jag inte är världens största selfie queen fick det bli en sminklös bild från stranden i sommar.

Det har gått ungefär ett år sedan jag skrev mitt senaste (enstaka) inlägg, och jag har tänkt börja igen på ett lätt sätt – med att göra en liten sammanfattning av året som jag inte har bloggat under. Sedan gäller det att börja samla idéer för inlägg och ta upp fotograferande igen, det är nog där jag har den största utmaningen. Och att klura ut hur detaljerat jag vill blogga om det jag sysslar med – vi får se!

Jag hoppas verkligen att jag hittar motivationen till att bygga upp en liten trevlig blogg igen. Ingen press av att skriva varje dag, ha de perfekta bilderna eller det största antalet läsare, men att få ihop en liten mysig helhet hade varit kul!

Hejssvejs, for now!

Tack för kommentaren! ♥

