Favoriter från ett par månader sedan

IMG_6464Selfie från en lyckad utekväll

IMG_6477Två sötiasar på Skype, känns redan som om det var en evighet sedan!

IMG_6479Mina bästa partybuddies

IMG_6496Soluppgång efter en sen kväll

IMG_6503En till utekväll, men kolleger

IMG_6506Partycrewen igen

IMG_6515En småseg dag på jobbet…

IMG_6544Den finaste soluppgången med min underbaraste ♥

Här plockade jag bara ihop lite bilder jag gillar från slutet av april och början av maj eftersom jag inte har bloggat nästan alls. Märkte att det blev mest festbilder, haha. Slutet på april och maj var nog de hårdaste och bästa festmånaderna jag har haft på den här ön, men nu har vi lugnat ner oss, lite i alla fall. ;)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

