Best birthday ever! ♥

Jag vet nästan inte var jag ska börja! Det har gått superlänge sedan jag skrev senast, men nu kände jag att jag måste ladda upp lite bilder och skriva kort om min födelsedag.

Robin började morgonen med att hämta in den chokladigaste tårtan jag har sett med 20 ljus formade som en Finlandsflagga och ett underbart smycke. Vi gick ut och bland annat åt lunch, gick hem för att fixa oss (mig :D) och sedan vidare till en träffpunkt därifrån vi åkte vidare.

Robin hade fixat allt som en överraskning och jag fick veta vad vi skulle göra kvällen innan jag fyllde år. Vi skulle till Gianpula Complex, som är ett ställe mitt på Malta med ett par restauranger, klubbar, lounge osv. En taxi tog oss dit och hela dagen spenderades på den underbara loungen med pool, bra musik, underbar stämning, super sällskap och jag var genomlycklig hela dagen. Senare på kvällen/natten drog vi vidare till en av klubbarna, dansade av oss och tog taxi hem. Här lite bilder!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

25

24

Dagen, kvällen och natten var verkligen helt underbar och jag vill tacka världens bästa Robin och förstås alla som ville vara med till tusen! Det var by far den bästa födelsedagen jag har haft!

TACK!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

