GULD!

Hej!

Vi har en riktigt lugn söndag på jobb så jag kunde passa på att titta på min brors finalmatch i handboll då den streamades på YouTube. Matchen gick bra och slutade i en vinst 19-15.

Jag blev själv överraskad hur spänd jag var under matchen och hur glad jag blev då de vann. Fick faktiskt tårar i ögonen till sist. Jag antar att det beror på en blanding av stolthet och hemlängtan, kollegerna skrattade dock lite åt mig. :D

 Dessutom började jag tänka på hur lite man uppskattar hobbyer som yngre, tänker då på dansen för min egen del. Konstigt hur det bara tar slut mitt i allt.

PIF

Det var allt jag hade att säga, kort och lite flummigt inlägg men ska fortsätta jobba och göra lite översättningar nu. Ha det bra!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

