Hejdå mamma!

Har en fin vecka med mamma på besök bakom mig. Jag tycker fortfarande att det är så konstigt då det inte känns alls underligt att familjen bara kan ploppa fram här. Vi filosoferade att det är ungefär som om jag bara skulle bo själv i en annan stad i Finland. Dessutom har Finnairs raka flyg från Finland till Malta äntligen börjat och distansen känns ännu lite kortare.

Eftersom mamma redan har varit här två gånger tidigare kändes det inte lika nödvändigt att turista så mycket, utan roligast var nästan enligt mig att bara leva vanligt och t.ex. laga mat med min matlagarkompis. :D Då mamma var här kändes det helt normalt, men har samma känsla av hemlängtan som alltid då gäster åker hem. Det kommer antagligen ändå att gå förbi snart, ska själv gå iväg på jobb om en kvart och så rullar Maltalivet på som förr.

Här är de enda bilderna jag hade i min kamera från veckan. Måste bli bättre..!

IMG_8093 IMG_8094 IMG_8096

Bästa mamman!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

