Juuul !

Kan inte förstå att det är jul om fem dagar. Gick just ute och lyssnade på ”Let it snow, let it snow, let it snow”, men var samtidigt tvungen att ta av mig min kofta (”jacka” här) för det var för varmt, haha. Förövrigt har jag jobbat ganska mycket och så kommer det också vara över jul, varit på Cherrys julfest, julshoppat lite, slappat och idag sagt hejdå åt Ståle som åker till Norge över jul. Fast jag själv kommer att jobba de flesta dagarna kring jul är jag riktigt glad att mamma och Oskar ska komma hit för 10 dagar, så får nån sorts julmys i alla fall.

IMG_5357

Hoppas ni har det riktigt bra, bloggar från jobbet så blir bara en snabb telefonbild från vår julfest. Hejssvejs!

♥: Hedda

3 thoughts on “Juuul !

  1. sv: Tack för att du sa dedär, ha int själv märkt de! :D Men alltså man hittar den ännu bara på ”gamla” adressen, alltså nattstad.se/lapelaura (konstit, o mega störande men nåja)

Tack för kommentaren! ♥

