Ny överlägsen favoritblogg

Är ju själv fortfarande på resa, kommer hem ikväll, så tänkte ännu tidsinställa ett inlägg då jag en gång har inspiration.

Fick bloggtipset av Ronja och Fanny Staafs är nu min absoluta favorit. En härlig blandning av härlig stämning, outfits, tips, fina bilder, vardag, ja ALLT som enligt mig gör en blogg till en bra helhet. Min spontana reaktion då jag öppande bloggen var att jag nu kan sluta följat alla bloggar (vilket jag såklart inte som en superbloggnörd inte gjorde) och absolut älskar den. Rekommenderar absolut att ta en titt HÄR! Dessutom har hon hjälpt mig att få lite julstämning, vilket annars är lite svårt på Malta, haha.

Lånade ett par bilder från hennes blogg, bara för att visa stämningen lite. (ganska juligt nu förstås, men så fint!)

fannystaaf fannystaaf2 fannystaaf3 fannystaaf4

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

