Tillbaka här!

Har haft en ganska lång tid då jag inte har uppdaterat något på någon social medie alls, senaste var väl antagligen ”Finland and Sweden calling” eller liknande på Facebook innan mitt besök hemma.

Har känt efter lite, först kändes Tumblr lätt och bra, men det blir ju så mycket snyggare här. Jag tycker liksom att det blir en så mycket bättre helhet här. Har nu alltså bestämt mig för att i fortsättningen hållas här och lägga in det jag har lust med. Kommer antagligen inte att blogga närapå lika mycket som förr, men det kommer väl att dyka upp ett inlägg nu och då då jag har tid och känner för det.

Tänkte bildbombadera lite här ungefär från då jag lade upp den sista bilden på heddahelena.tumblr.com tills nu snart, hittade t.o.m. just ett program jag kan flytta telefonbilder till datorn med hjälp av, wihii!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

