Finland!

Plockade ut allt som allt 17 bilder jag tänkte lägga ut här, men blir ju lite väl mycket för ett inlägg. Här är då alltså ungefär första hälften, dem från Malta innan jag åkte till Finland och från Finland.

IMG_5152

Bilden är från tidigare, men går ännu runt såhär: sandaler, jeans och tröja. Perfekt!

IMG_5165

Fina Spinola Bay

IMG_5167

Och finaste Ståle som följde med mig till flygfältet

IMG_5183

Sleepover, och mitt födelsedagsfirande i efterskott, med Ronja hos Cassandra

IMG_7558

Hon hade fixat sin lägenhet supermysig

IMG_5209

Kaffedejt med Annica, bilden från hennes Instagram

IMG_7565

Och här är Annica

IMG_7564

Vi var på allt som allt tre ställen, här mysiga Tiirikkala

IMG_5210

Lite bordsspel hemma med familjen

IMG_7559

En sista dejt med Ronja innan Sverige-resan (Hesburger fanns också på min checklist för saker jag ville göra i Finland, haha).

Min första prioritering har ju verkligen inte varit kameran på sista tiden, men det här var något i varje fall. Ska ännu lägga upp ett till inlägg från bästa Sverige-resan här snart. Stay tuned! ;)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

