Sushi 1/3

Så var det dags för den andra av två uppdateringar för veckan, haha. Har jobbat 14-23 fredag till söndag så har ju inte blivit såå mycket annat, men har hunnit med en lunch med Martina, filmkväll med Ståle och filmen Se7en (bra!) och ja, typ det. Gick ut på en dricka på lördag kväll också så jag fick använda klackar för en gångs skull. :P

Annars har jag ätit sushi tre gånger den här veckan, världens godaste, verkligen.

IMG_7189 IMG_7193 IMG_7194

Bilder från en av mina ensamma sushi-stunder vid Spinola Bay. Annars har jag varit riktigt lat med kameran, borde väl ta ”vardagsbilder” sådana här veckor menmen..

Idag har jag min ena enstaka lediga dag från jobbet. Hade tänkt stiga upp tidigt, fara på morgonlänk och sedan följa en lista på grejer jag skulle göra, men mådde jätte dåligt på natten, så sov istället till ungefär 12. Känner mig ganska normal nu igen, så ska väl ta mig till butiken, tvätta lite kanske, städa balkongen jag har lyckats klotta ner under helgen haha, och sedan mot kvällen blir det lite Skype-dejtar. Ha en riktigt bra början på veckan ni!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

