”Life is a series of moments”

Har ett riktigt härligt veckoslut bakom mig. På fredagen var vi alltså ut och äta med Martina och Mirjam. Alla tre var superslöa och trötta så det blev inga drinkar eller så, men en riktigt mysig matstund i alla fall.

På lördagen var det meningen att vi skulle ut med en båt till Comino men de vi skulle åka med sköt upp tiden så vi tyckte det blev lite bråttom. Det blev istället ett par timmar på en strand på Sliema. Riktigt skönt det också, har inte solat på lääänge och somnade till och med för en stund.. :D Kom hem, duschade och fixade mig snabbt och på kvällen var jag och Ståle på boat party. Superannorlunda än Nordic Boat Party vi var på i början av sommaren med Martina, det här var ju på kvällen och mer mysigt och vuxligt kanske. Nordics fest var ju lite mer härjig, haha. :D

Idag på söndag har vi solat och svalkat oss i gummibåt fylld med vatten, lite nostalgikänsla till barndomen nästan. Nej men det är ju faktiskt helt otroligt att det ännu är så varmt att man behöver svalka sig ute och resultatet är att jag nu, efter ett par timmar i solen, är bränd, men no can do. Hoppas det lägger sig bara.

IMG_7166

Fredagens middag på Bianco’s.

IMG_7170Vår gäst :)

IMG_7171 IMG_7173

Syskonbild

IMG_7174 IMG_7179

Maten ska alltid fotas..

IMG_7186

Mysigt glasställe.

Nu funderar jag på att dra mig ut och springa en sväng, ens kort. Kan inte bestämma mig då att sova direkt lockar såå mycket mer, får se… Känns i varje fall helt okej att fara på jobb imorgon igen efter den här helgen, dessutom börjar jag först klockan 14. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

