De senaste dagarna

De senaste dagarna har jag jobbat 10-19 och hängt kvällarna med Ståle. Mirjam har kommit till oss till Malta igår också, men vi har inte setts ännu. I kväll ska Martina, Mirjam, jag och kanske Nickie ut och äta nånstans, mys!

Imorgon ska jag på boat party på kvällen och har också möjlighet att åka ut med båt på dagen med ett gäng. Har världens beslutsångest om jag ska med eller inte, ska ju vara hela kvällen på båt och har egentligen lust med en slapp förmiddag, men känns ju idiotiskt att missa också. Får se…

Här ett par bilder från min lunchpaus två dagar tillbaka.

IMG_7156 IMG_7158 IMG_7159

Sista bilden: rågbröd och lakrits rakt från Finland! Min morfar skickade detta med sina vänner som har bott på Malta och åkte ner nu. Jag är vanligtvis inte världens största fan av lakrits men smakade såå gott nu faktiskt! Och så rågbröd med ost, kan inte gå fel.

Tycker ni ska kolla den här dansvideon också. Fick inte in den hit då det är från Facebook, men blev bara på så bra humör! Nu ska jag fortsätta jobba (haft inlägget på gång i typ tre timmar nu). Ha det bra!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

