Back in shape…

Ja, igår var det 9 timmar jobb igen. Då jag skulle gå hem gick jag förbi en pubb där några från vårt jobb satte så blev där en stund. Gick hem, slöade en stund men hade bestämt mig för att jag skulle springa så så fick det bli. Kom iväg lite efter klockan ett, haha. Sprang min vanliga tur, ungefär 5 km tror jag och stretchade efteråt. Har tanken att träna och stretcha mig tillbaka till dansskick också, fast själva dansdelen är lite svårare här. Märker ganska ofta hur jag saknar dansandet, danstimmarna, lärandet av dans, dansgruppen, dansföreställningar, ja allt dans helt enkelt. Har försökt söka efter någon skola här, men jobbar ju skift så det är inte världens enklaste då det mesta har en fast tid en viss dag i veckan. Kanske ännu någon dag… Så länge får jag nöja mig med att försöka hålla motivationen uppe för att springa, göra en del muskler och stretcha.

IMG_4680 (2) IMG_4686

De här bilderna är från Arkipelag, ungefär mitt andra hem ännu förra året, weird..

Ska nu vandra iväg på lunchdejt, mysigt. :) Har ju ledigt hela dagen så får se vad jag hinner med, de enstaka lediga dagarna brukar gå snabbt men ska kanske till butiken och så funderade jag på ett litet dopp. Hejssvejs!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

