Behövlig filmkväll

Igår var det ju beer friday, och blev ett par öl plus champagne med ett par män/gubbar från företaget jag ungefär aldrig pratat med förr? :D Haha, helt roligt det. Satt ännu på en pubb en stund efteråt och har varit helt död idag, haha. Det enda jag har gjort är kokat färdiga kuddmakaroner med Martina och varit till butiken. Vi hade planerat att gå ut med en arbestkompis idag, men tyckte båda till sist att vi lämnar det till en annan gång.

Tänkte alltså nu sätta på någon film och kanske äta lite ostar. Köpte hem Brie och blåmögelost som jag har varit sugen på sedan jag kom till Malta. Sedan ska jag gå och sova tidigt, och sova länge imorgon. Så skönt med ledigt veckoslut!

IMG_7008

Senaste filmen jag såg, Känn ingen sorg. Ska försöka hitta någon bra att se nu också. Och ja, filmtips är fortfarande väldigt välkomna! Ha en bra kväll!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

