Monday

Endast på Malta igen… Det är St. Julians fiesta den här veckan och vi bor ju rätt nära Spinola bay som är typ mittpunkten för fiestan. Vi tänkte då att vår gata kommer att hållas lugn ändå, då vi ändå bor ett par minuter upp i backen. Men nej, jag var ännu på jobb då Martina var hemma och sade att det var en massa musik, fyrverkerier (tror jag och grejer) utanför vår lägenhet. Konstigt. Då jag kom hem vid ett-tiden var allt tyst, men lite tecken fanns kvar, haha.

IMG_7006

IMG_7003

IMG_7004

Jappjapp, ska nu försöka mej på ett 20 minuters träningspass från min app och se om det går bättre än 30 minuters. Genant ju… :D Sedan ska jag iväg till Sliema för att förhoppningsvis hinna chilla lite med Martina på hennes lunchpaus, innan jag börjar.

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

