Happy working days

Dagarna går så snabbt då jag jobbar från 10 till 19 varje dag. Stiger upp, går till jobbet och så är klockan redan ganska mycket. Har kommit fram till att jag nästan gillar veckorna jag har 14-23 eftersom det känns att man hinner göra mer. Men å andra sidan är ju detta ”normalare”, gillar egentligen omväxlingen mest.

Pajen jag bakade blev helt okej om nån undrar, ingen höjdare men inget att skämmas för. Annars var mat-idén riktigt kul, fick ju smaka på en massa gott och annorlunda. Förövrigt tycker jag faktiskt inte riktigt att jag har gjort så mycket, är bara superduper glad och på bra humör hela tiden just nu! :)

Afrojack keikka

Bild från Afrojack -keikkan jag hittade på Facebook. Inte perfekt lyckad (åtminstone inte på mej haha :D) men tyckte det var lite kul att den fanns. Dessutom har jag inga bilder som har med något att göra just nu så. Ska senare lägga ihop en liten bildbomb från måndagens boat party eftersom det har kommit upp en MASSA bilder på Facebook.

Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

