Workout of the day

Som jag skrev tidigare hade vi ju problem med vattnet här hemma i morse. Som tur fixade sig problemet efter några timmar, så jag bestämde mig för att göra en ”ganska lätt” halvtimmes helkroppsträning från en app jag har laddat ner. Efter typ fem minuter insåg jag att det inte var så lätt som jag tänkte, tydligen är all min muskelkondition som bortblåst… Det var meningen att göra alla övningar i 90 sekunder, men det gick ju verkligen inte. Får väl försöka göra liknande saker lite oftare, hatar verkligen känslan av att vara sådär extremt svag!

IMG_4354

Bild från i början av tiden på Malta efter en länk, härlig lila vägg i bakgrunden också…

IMG_6885

Lyx med pasta som Martina hade lagat en dag till lunch

Sedan blev det dusch och vandrande i hetta (ungefär ingen skugga då klockan var 12) till Sliema för lunchdejt mer Martina. Sedan på jobb till klockan 23 och gå hem. Ganska perfekt att ha ungefär en halv timmes promenad till jobbet, blir ju en timme vardagsmotion där liksom. :P Nu sitter jag vid datorn (obvious?), tänkte skriva en liten to do-list för i morgon då jag är ledig, bara för att jag älskar listor, och så gå och sova. Tack och godnatt alltså!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

