Back at work

Nu har jag kramat pappa och Oskar hejdå med samma lilla klump i halsen som då mamma åkte hem. Tillbaka in i vardagen har jag ändå kommit då jag har haft jobb från 14-23 idag, har alltså ännu ungefär en halv timme kvar. Hade förväntat mig en hemsk dag då jag har varit borta så länge, men det tog bara två timmar att tömma e-posten och så gjorde jag ett par översättningar. Förövrigt har det varit superlugnt, ett par jobbkompisar bestämde sig för att grilla igen så har fått god lunch, och så har jag kollat filmen Pulp Fiction till slut. Verkligt mystisk men det är väl en klassiker som hör till att man har sett.. Har precis börjat se på The Intouchables nu, hoppas den är bra.

Ska gå igenom resten av bilderna från pappas och Oskars besök senare och skriva mer också. Planen nu är att gå hem från jobbet och sedan fara ut och springa eller sova, om inte får jag ta det imorgon på morgonen. Aktivering nu så jag har något livsinnehåll då jag inte ens träffar Martina då våra arbetsturer går helt i kors nästan hela veckan. :D Hejdå och godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

