On my way home

Blev ingen morgonlänk idag i varje fall, utan mysmorgon istället. Gick till jobbet, var där mina 9 timmar, stressigt idag faktiskt, och gick sedan till St. James Hospital där Martina fortfarande är. Hon mådde redan supermycket bättre verkade det som och kommer förhoppningsvis hem imorgon..! På kvällen gjorde jag ännu det jag hade planerat för morgonen, tvättade våra lakan och for på länk. Har bestämt att en aktivering ska ske gällande mat och motion, behöver inte vara drastiskt men ens lite.

Knäppte ett par bilder då jag gick hem från sjukhuset. Det är också den vägen jag brukar gå till och från jobbet då det är lite kortare än den fina strandpromenaden. Lite realism här också, då det annars alltid blir att fota det typiskt fina här. Som ni ser ser ganska mycket här väldigt lika ut, därför är bilderna nästan tråkigt liknande.. :D

IMG_6787 IMG_6788 IMG_6789 IMG_6790 IMG_6795 IMG_6798 IMG_6800 IMG_6802 IMG_6804 IMG_6807 IMG_6808

Förresten, då jag satt och stretchade efter min länk bröts mitt i allt strömmen i lägenheten för fem minuter. Mysigt då det var bäckmörkt och man aldrig kan veta när strömmen kommer tillbaka… Planerade redan hur jag skulle hitta allt jag behöver, duscha osv, men som tur löste det ju sej sedan. Nu lyssnar jag på musik från gatan utanför oss. Konstigt, låter som om ett gäng typ skulle sitta och spela gitarr och sjunga, haha. Only in Malta… Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

