Besök ♥

Ojdå, det är visst lite tid sedan jag senast skrev.. Orsaken är ändå bara positiv, har nämligen haft min mamma och moster på besök här i ett par dagar. Jag fick mina lediga dagar flyttade passligt också, så vi hade två hela turistiga dagar tillsammans, plus en kväll och en morgon. Märkte nog genast att jag började sakna hem lite då ”en bit hemifrån” kommer hit och man inte liksom stänger ut allt, men nog på ett bra sätt. Jag tycker i varje fall vi hade superroligt. Kiitos visiitistä! ♥

Här ett par bilder från första kvällen, då vi alla fyra, också Martina, gick ut och äta tillsammans här i St. Julian’s.

IMG_6702 IMG_6708 IMG_6710 IMG_6712 IMG_6713

Idag åkte då alltså gästerna hem, så jag har varit på jobb från 10-19, på länk och sitter nu med en tallrik spenatsoppa och ägg. Ganska gott faktiskt, lite variation till pasta och pizza liksom… Nej men påriktigt, lite skärpning nu. :D Funderar ännu på att kolla någon film, börjar inte förrän 10 imorgon heller så. Godnatt i varje fall!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

