Just nu

Registrerade mig på Couchsurfing ganska i början av vårt Malta-äventyr och fick efter bara någon dag ett mail av en tjej från Näderländerna. Hon skulle resa till Malta för två veckor och undrade om vi kunde träffas. Nu är dagen kommen för vår träff, fast hur kul och spännande! Jag slutar alltså precis nu mitt skift och ska möta upp henne någonstans.

Stalker som jag är har jag kolla in hennes blogg och gillar den riktigt mycket. Ni kan komma in på den genom att klicka på bilden här nedan. (Lånade den från hennes blogg)

SANNE NOOITGEDAGT

Ha en bra kväll! Imorgon är jag ledig, sköönt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

