Den gångna veckan & Comino

Hahah ojj vilken aktiv bloggning här! Vet inte ens vart tiden har tagit vägen, men jag har bara inte haft lust eller ork att blogga. Jag har i varje fall hunnit med att vara på stranden en del, varit på min födelsedagsmassage jag fick av Martina, jobbat, umgåtts med Martinas föräldrar och varit på beer friday och barbeque på jobbet. En riktigt mysig vecka alltså, men har ganska fattigt med bilder.

Igår skulle i varje fall Martina jobba på StrEat i Valletta, så först gick jag runt och turistade i staden med hennes föräldrar och så for vi till restaurangen och åt. Supergod mat faktiskt, blev riktigt överraskad fast jag själv har serverat där. :P

Idag var vi alla fyra till Comino, en ö norr om huvudön. Tog lite tid att ta sig dit, men det var nog superfint, som att simma i en pool fast det var hav. Som på vilken som helst bild, helt otroligt! Nu på kvällen har vi ännu varit ut och ätit indiskt till bästa stället och glass på det.

IMG_6599 IMG_6600 IMG_6601 IMG_6605 IMG_6606 IMG_6608 IMG_6611

På sista bilden ser ni Martinas nivå av energi, haha. :D Nu tack och godnatt, imorgon house wife-sysslor på morgonen och sedan jobb från 12-21.

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

