Födelsedag och annat

Nåja, jag är tillbaka. Allt firande är nu över. Lördagen blev bra, ”veto” beskriver väl kanske lite för väl men ändå. :D Igår var jag på massage som jag fick till present av Martina och så degade vi på stranden. Idag har jag också haft ledigt, hade väckning men ”försov mej”, så vaknade först 11-tiden, kanske det behövdes. Jag har bykt, shoppat tvättmedel och sånt och varit på stranden. Riktigt skönt.

Tänkte inte skriva destu mer, bara lägga upp lite telefonbilder från de senaste dagarna. Hahahah varning, scrollade igenom och det är ju nästan bara mat… Anyways, här bilderna:

IMG_4472

Fin middag ♥

IMG_4477

Lunch

IMG_4478

Tårta på jobbetIMG_4482

Födisdrink på StrEat

IMG_4488

Nya favoriter

IMG_4490

Mer lunchIMG_4493

En del av Martinas födispresent till mej ♥

IMG_4494 IMG_4495 IMG_4498

Älskar fortfarande vyn!IMG_4501

Absint och vatten…IMG_4502

Utgång!

Och ja, tack så mycket för alla gratulationer och allt både hemifrån och folk här! Betyder säkert mer än ni tror :’)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

