Mer jobb

Det verkar bli ganska så enformigt här på bloggen märker jag. Idag började jag faktiskt dagen med en länk som jag skrev att jag skulle igår. Ganska stolt där. Dog nog av att jag sprang för långt och av värmen, men det viktigaste var ju att jag gjorde det. Sedan var det en 9 timmars arbetsdag (med en timme lunchpaus emellan). De här timmarna verkar gå förvånansvärt snabbt! Lär mej en massa hela tiden och är lite nervös över att fråga om allt hela tiden, men det är ju inte konstigt då det hela tiden kommer nya sorters frågor och problem av kunder. Jag ska nog bli proffset ännu ;)

Efter att både Martina och jag hade slutat sågs vi på en klippa i Sliema (där vi jobbar) för att chilla lite på stranden. Vi blev båda superhungriga och det var lite kallt, så vi gick hem längsmed världens finaste strandpromenad. Hemma väntade vår tomat-mozzarella-paj för igår. Tyvärr blev bitarna inte bloggmaterials-snygga, men det var gott i varje fall. Som efterrätt var vi ju såklart ännu tvungna att gå ner till närmaste favoritglasstället och köpa glass två gånger var… Absolut den svåraste varan att stå emot här!

IMG_6573

IMG_6569

Skypade även med mamma i över en timme just och ska bara ta en snabbdusch och sedan gå och lägga mej, Martina släckte redan. Känner verkligen att jag behöver en pigg hjärna på jobbet. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

