Work work work

Inte så mycket mer än det idag egentligen. Började jobbet klockan 10 och fick fara klockan 18, fick skjuts av Martinas arbetskompis, var till butiken, lagade tomat-mozzarella-paj och så har jag skypat med Annica.

Jag har haft kameran med mej hela dagen också, men endast lyckats med att ta bilder på min frukost. Bra där…

IMG_6558

Imorgon har jag bestämt mej för att stiga upp klockan 7 och fara på morgonlänk. Känner att jag ju måste göra något på morgnarna också då jag jobbar ända till kl 19 på kvällarna. Dessutom kan man typ bara springa tidigt eller sent här då det är stekhett annars. Nu har jag skrivit detta här så det är lite mer skämmigt om jag snoozar och skippar springandet ;) Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

