SÅ GLAD

Sitter just nu hemma i vår lägenhet och bara ler. Jag var på en arbetsintervju för bettingbolaget Cherry i morse och mindre än en timme efter att jag lämnade stället fick jag ett samtal om att jag får tjänsten som Customer Service Agent. Kunde inte sluta le och fick nästan tårar i ögonen i bussen (:D). Nu behöver varken jag eller Martina mer oroa oss över att pengarna inte räcker till hyran eller att leva som vi vill och jag är bara så superglad! Jag hade ju blivit lovad ett annat jobb också, men valde det här mest p.g.a. lönen. Tyckte företaget verkade riktigt kul också, hur kul får jag se imorgon eftersom jag ska börja min ”training” redan då. Taggad !! Mitt jobb är alltså att svara på kunders frågor på chat, e-mail och även via telefon, främst på finska men vid behov också på svenska och engelska. Här är hemsidan till företaget om någon är intresserad. ÄAAAÄÄÄ !!!!! :)

Nu tänkte jag laga mat, har shoppat inför det igår och tänkte köra enkelt med pasta och tomatsås. Har faktiskt riktigt ett recept att laga enligt, inte för att jag inte klarar mej utan men för att pedanten i mej älskar att följa recept. ;) Igår åt vi ute på kvällen med Martina, vi var så sugna på indiskt och att bara sitta på ett mysigt ställe så så blev det, och glass till efterrätt.

IMG_6530 IMG_6533

Kanske jag hinner sola lite idag ännu också, och om kvällens planer har jag redan tidsinställt ett inlägg. Livet ler verkligen nu..!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

