Nytt till hemmet

Startade morgonen med att få ett glatt ”good morning” från vår nattgäst. Steg upp, åt frukost och så stack Martina och Bernice iväg. Martina på jobb, Bernice hem för att hämta grejer. Senare ska vi träffas och fara till stranden tror jag. Har ju en helt ledig dag och Martina jobbar (antagligen) till kl 18 så det blir perfekt.

Jag har även tvätt i maskinen, har lagt undan mina egna fula och de halvsnuskiga lakanen som fanns här och njuter av min igår bäddade säng med nya, fina lakan. Vi köpte nya kuddar, ett sängöverkast då det bara fanns ett, en sopskyffel, en skräpkorg och sängkläder eftersom detta inte inkluderades i lägenhetens pris.

IMG_6511

Bar hem dessa gigantiska kassar… :D

IMG_6524

Äntligen fräscht!

Nuu ska jag sminka mej för ännu en intervju, denna gång på Skype. Hejhej!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

