Midsommar 2014

Midsommaren i år tillbringades alltså på jobb om man nu ens kan kalla det så. En av bartendrarna hade sin födelsedagsfest så det blev ju lite av en blandning av jobb och festande. Nu förstår jag bättre då Martina har försökt förklara hur stämningen där blir på kvällarna. :D Hon jobbade till kanske halv 6-tiden bakom baren men jag slutade ett par timmar före. Kände att jag inte hade något att göra mer då matgästerna hade farit och jag vet noll om bartending, dessutom fanns det mer än tillräckligt med folk på jobb.

IMG_4423

Snabbtagen bild, det är inte såhär mycket en ”gubb-bar” påriktigt :D Idag har vi sovit länge, jag snoozade från 11 till 13 och så väckte jag Martina 14.45… Där emellan hann jag bl.a. göra mitt logik- och finskatest inför det ena jobbet. Kändes som en minimini-studentskrivning eller liknande.

Nu borde vi dra iväg oss för att leta efter lakan. Undrar var man hittar sådana på denna ön, verkar svårt. :D

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

