Glad midsommar!

Har inte riktigt haft någon passlig stund att blogga. Igår var jag ganska slut och ledsen, lite i onödan också men blev bara irriterad på allt kändes det som. Nu har vi i varje fall flyttat in i vår härliga nya lägenhet, har egna rum och njuter. Jag var på en arbetsintervju i morse och tyckte jobbet lät helt super. Hoppas verkligen så mycket att jag får det, men har ingen aning hur många som har sökt. Till näst i processen ska jag göra ett test i finska och ett i problemlösning, båda på internet. Hoppas de far bra i varje fall. :P

Vi har även varit någon timme på stranden vilket vi inte gjort på ganska länge och så försökte vi hitta nya lakan till våra rum utan att lyckas. Får fortsätta jakten imorgon. Idag skulle endast Martina från början på jobb på kvällen, men då vi gick på stan råkade vår boss köra förbi och undrade om jag också kan komma. Hade inte hittat på några bra midsommarplaner så det passade riktigt fint. Nu fixar vi alltså ihop oss och ska så småningom ta bussen till Valletta.

???????????????????????????????

Hälsningar från midsommaren 2011 då jag gick runt i Nagu och tog bild med alla människor som kom emot. Haha minns ännu också hur roligt det var. :D Nu vill jag önska er där hemma en riktigt super midsommar, gör den legendarisk! ;D

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

