Mer provjobb & FLYTT !

Gårdagens höjdpunkt skulle jag ganska lätt säga var att vi skrev under kontraktet för vår första egna lägenhet. Den känns verkligen helrätt och är så glad över att vi idag ska få flytta in ! Vi har nu packat det mesta av våra saker (igen, förhoppningsvis behöver vi inte göra det på länge nu) och väntar på att en av våra flatmates ska köra oss och väskorna till den nya lägenheten. Så skönt att inte behöva släpa allt :)

Annars var jag igår på provjobb till Café Cuba, en restaurang som jag själv gillar riktigt mycket. Tyckte om att jobba där och hoppas på att kunna börja ganska snart, det verkade som om de var nöjda i varje fall. Jag tycker mer om det här stället än restaurangen i Valletta och så är det ju mycket närmare. Egentligen hoppas jag ändå på att få ett jobb inom ett betting-bolag så fort som möjligt. Vi var båda på en intervju idag också och lär få veta hur det blir senast imorgon.

Cafe Cuba

IMG_4406

Yayy, nu kan vi äntligen diska med diskborste istället för en snuskig svamp (om vi inte föredrar diskmaskinen då ;) ), vi kan ha det rent och behöver inte se på lila väggar. Nejmen det ska bli helt superhärligt att ha vår egna fina lägenhet!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

