Tröttnar liksom inte

Idag har både Martina och jag varit på arbetsintervju på morgonen. Det gick tydligen tillräckligt bra för att vi ska på vidare intervjuer på torsdag. Håller verkligen tummarna för detta jobb! Kontoret var mitt i köpcentret Plaza så efteråt gick vi runt lite i butiker där och också i The Point, som är ett större center. Jag skulle inte köpa något men då går det ju aldrig som planerat. Tog (dåliga) bilder på allt men det kommer upp imorgon. Seriöst har säkert aldrig haft fulare bilder på nya köp men kände att jag ändå vill visa. :D

Sedan har vi lagat mat och nu är Martina på jobb på restaurangen i Valletta. Jag har vandrat runt här i St. Julians, upplevt en 5 minuters regnskur och suttit på café och läst min bok. Debatterar nu i huvudet om jag ännu ska fara ut och springa eller inte. Känner mej superlat och klockan är lite över 10, men det skulle säkert vara skönt i varje fall…

Dessa från min promenad. (rubriken syftar på staden och vyerna)

IMG_6434 IMG_6435 IMG_6446 Outfit

(Skorna på andra bilden har jag säkert haft i fem år och de måste naturligtvis följa med hit också. Nu funderar jag över om jag ska slänga dem eller inte och satt därför på mej dem ikväll. Hade nästan bestämt mej för att de slängs före vår flytt till den egna lägenheten (I ÖVERMORGON !!!) men nu börjar jag tveka igen… :D Lol)

På sista bilden ser ni kvällens outfit, den rödaktiga saken är köpt idag. :) Hejhej, nu springa eller inte…

♥: Hedda

2 thoughts on “Tröttnar liksom inte

Tack för kommentaren! ♥

