Lite vardag

Igår medan Martina var på jobb (hon kom ”hem” 4-tiden :o :D) hann jag ännu på kvällen fara på en springtur, ungefär den skönaste i mitt liv. Tyckte själv att jag sprang fast hur hårt, det kändes på något sätt som om jag bara flöt förbi alla människor som gick där på gatan, och så var ju utsikten. Samtidigt som allt var så bra blev det liksom hemtrevligt att ha sin gamla musik hemifrån i öronen och bara springa där. Efteråt gick jag i duschen och somnade ganska snart.

Alone

Var helt ensam här i lägenheten igår kväll också, superskönt emellanåt faktiskt.

Nu har jag ätit frukost och kollat på Svett&etikett och Martina steg just upp. Ska försöka fixa på det här med jobb och lägenhet idag, annars får vi se vad vi hittar på.

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

