Nervöös!!

Har nu fått fast båda väskorna och packar från familjens stora dator istället. Min kappsäck väger lite över 20 kg (23 är max med SAS) och handbagaget nästan 10 kg. Jag satsar då på att det inte vägs eller så plockar jag ut dator och kamera eller nånting. Idag har jag umgåtts med Antonia och Myyri. Först drack vi kaffe hos oss och packade lite och for sedan på ärenden (lol) på malmen och på lunch till Café Hallonblad. Mys. Sedan fick jag krama dem hejdå. :’)

BloggenGammal bild jag hittade från den här datorn, här excited inför Dominikanska Republiken :P

Till näst ska jag ta bussen till Åbo och fixa mitt finska nummer i en stentelefon (som jag kallar det) så jag sedan på Malta kan fixa ett Maltesiskt prepaid i iPhonen och ha den som vardagstelefon. Hoppas på att blogga snart igen. Hejssvejs!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

