STUDENT 2014 !

Igår var härligt. Dagen var superlång med skolavslutning, studentdimission, fotande, studentfest, förfest och fest, haha. Hade väckning lite före 6 på morgonen igår och kom hem från Åbo 9-tiden på morgonen idag. Bra kväll med andra ord. Jag är riktigt riktigt nöjd med hela dagen, trivdes överallt och det enda som var synd var att dagen tog slut så snabbt då det fanns program hela tiden. Här en bild just efter att vi fått mössorna, ni ser lyckan på bilden!

IMG_5931

Ska fixa ihop inlägg med fler bilder senare, men nu ska jag verkligen dra mej och sova. Ska stiga upp halv 8-tiden imorgon för att hinna säga ett sista hejdå till min familj innan Malta. Alla förutom jag ska på jobb och jag kommer antagligen att åka till Åbo före någon hunnit komma hem. Grät redan en skvätt idag faktiskt. Jag är superlycklig över att vi åker men lite blandade känslor orsakar det här ju såklart. Godnatt!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

