Nervöööst !

Började idag dagen med buss till Åbo och gym (sista gången före Malta). Förövrigt har det fixats mycket här hemma, bakning, städning och sånt. Har faktiskt lite dåligt samvete och får tacka min familj så mycket för att jag själv är så slapp och nervös över allt och känner att jag inte riktigt har gjort tillräckligt för festen. Nåja, hur som helst: imorgon ska bli super! Här ett par bilder från idag.

IMG_5836

Våra glas så vi kan skåla fler gånger ;)

IMG_5843

Färdigt framställt

IMG_5850

Dagens mat

IMG_5855

Fixa naglar

IMG_5859

Fick min studentpresent av föräldrarna redan ikväll, 3×6 Iittala Senta glas. Älska fina kärl! ♥

IMG_5862

Och till sist dagens hemma-outfit

Imorgon får vi äntligen våra vita mössor!! Iiks, ska försöka gå och sova nu snart så jag orkar med en lång dag. Först skolavslutning, sedan dimission i Solinitetssalen, studentfest hemma och så ännu festa loss på kvällen. Ser framför mej en superduperbra dag!

(Tills imorgon har jag tidsinställt ett inlägg som jag trodde skulle komma upp idag men failade där. Lika bra så, kommer nog verkligen inte gå till datorn för att blogga imorgon och det kan dröja lite på söndagen också, haha ;) Stå ut med det och njut av skolavslutningen!)

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

