Mummola

Okej vi kallar inte ens mormors och hennes systers hem för mummola men gillar bara ordet, därav rubriken. :D Gick i varje fall igenom bilderna från förra veckoslutet och här kommer ett par av dem.

IMG_5369

Välkomstchampagne

IMG_5372

Mormor

IMG_5375

Mormoriga kärl

IMG_5457

Mormors syster, det 85-åriga födelsedagsbarnet

IMG_5500

Så här såg jag ut

IMG_5501

Hela outfiten, tänkte ha samma på i baren på kvällen på studenten. (tråkig? stör inte mej :D)

IMG_5526

Restaurangbordet

IMG_5578

Hemfärd, pappas konstnärliga bild

IMG_5582

Pappas konstnärliga bild 2. Gillar bilden, hatar och älskar hurdan dubbelhaka jag har på bilden.. :D Sen kan man fråga sej varför jag ville publicera den men tyckte den var kul i varje fall.

IMG_5587

Det var det. Tänkte att jag skippar bilder på fler människor, annars borde jag ju fråga lov av alla.. ;D Hejssvejs!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

