”Be somebody who makes everybody feel like a somebody”

Rubriken har inget med inlägget att göra, men tycker bara mycket om det och att hitta på klyftiga rubriker är ju inte det lättaste. Dessutom har jag inte så mycket mer att säga om citatet, bara att det är något värt att tänka på. :)

Förövrigt har jag igen lust att skriva kort om min dag: Lite köksskurande på morgonen, buss till Åbo, gym först ensam och sedan med Oliver och Martina, chilla med ett par tjejer på stan en stund, Cittari-sallad, buss till Pargas med Cassandra, hem till Lisa, köpa glass, chilla och sist pyssla med småbröd till min student.

IMG_5595 IMG_5600 IMG_5602 IMG_5606 IMG_5609 IMG_5612

Här ett par foton från Lisa, längtar så efter att ha min egna också..! Godnatt!

♥: Hedda

2 thoughts on “”Be somebody who makes everybody feel like a somebody”

Tack för kommentaren! ♥

