Livet ler!

Har haft en riktigt bra dag! Försov mej i och för sej på morgonen. Hade väckning 8.30 men lyckades somna om och vakna pånytt lite efter 10. Skulle ta 10.30 bussen till Åbo för att träffa Antonia och jag hann faktiskt, lite stolt där. ;D Vi åt tidig, god lunch på Fontana, skrev en text till en skola hon söker till och gick en stund på stan. Sedan var det dags för dagens rädslomoment: gymmet med Oliver. Jag har ju fast hur länge talat om och tänkt på att jag skulle vilja testa, men det har aldrig blivit av eller så har jag kanske inte vågat. Hur som helst har vi nu pratat om saken jag tänkte att jag måste ta mej själv i kragen då jag har chansen att ha någon som vet ens något om saken med mej. Vi gick mest runt och testade olika grejer, men gissar att jag ändå har en mysig träningsverk imorgon, och det var inte alls så hemskt som jag hade tänkt mej. Dessutom tror jag nu att jag vågar gå dit ensam också, haha. Min plan är nu att köpa ett 2 veckors kort (som jag inte tycker är allt för dyrt där) och som är i kraft nästan tills vi åker iväg (!!!). Då hinner jag komma igång lite, wihii! Sedan ser jag lite om det är min grej eller ej :)

Bussen hem, mat och så med bil till Littoinen där jag vikarierade två danslektioner för 4-7-åringar. Gillar det så mycket och hoppas verkligen jag senare också får en möjlighet att få lära dans såhär ibland!

På kvällen var jag och bror ensamma hemma så vi lagade ihop en sallad och bakade mockarutor, nam.

IMG_5286Inte-fortsättningsanmälan till Arkipelag för ett par dagar sedan </3
IMG_5288

Dagens sallad, riktigt gott.

Tyvärr är jag inte (ännu, höhö) den som spänner och fotar på gymmet så såna bilder får ni vänta lite på om de nånsin dyker upp ;D

Förövrigt har jag fått lön idag. Superskönt då jag bara känner hur kontot töms p.g.a. resandet och en massa annat hela tiden.. Godnatt, sov sött!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

