”Chasing visions of our futures”

Har äntligen känslan av att saker har fallit på sin plats. Jag har gjort ett par beslut, säkert de underligaste i mitt liv, men hoppas detta blir bra. Har faktiskt försökt ”lyssna till mitt hjärta” och då jag ändå blir student nu tycker jag det är ett perfekt brytningsskede att göra något lite galet och oväntat. Till att börja med kan jag åtminstone avslöja att jag kommer att skippa inträdesproven helt i år. Jag har läst igenom litteraturen en gång under en och en halv månad och skulle ha en månad kvar på mej. Många jag har pratat med har sagt att jag borde kämpa och ens försöka, men tror verkligen inte det finns någon chans att komma in på juridik utan att satsa fullt. Dessutom börjar jag nu känna att jag inte ens vill dit ännu nästa år, eventuellt senare. Det är ett ämne som intresserar mej, men behöver bara en paus med något helt nytt just nu. Känner mej ungefär lika galen just nu som mina fina vänner på bilden nedan… :D

IMG_1281

Ser fram emot allt något otroligt mycket just nu! Ska nog berätta senare då allt blir lite klarare ;)

Och ja, idag har jag förutom att ha grubblat även varit på sånglektion, hållit en danstimme för pojkar under skolåder (så söta!) och varit på 45 minuters länk, duktiga jag. ;) En sak som också kändes superkonstig idag var att lämna in blanketterna för fortsättningsanmälan till musikinstitutet. Har ju liksom alltid varit på både musik- och danssidan så det var bara helunderligt. Sa tack och adjö till kanslisten också. Något heeelt nytt, inom allt, väntar nu. Så spännande!!

God natt!

♥: Hedda

2 thoughts on “”Chasing visions of our futures”

Tack för kommentaren! ♥

