LÄTTNAD !

Jag hade beställt en ny acku till min iPhone och böt den. En bit flög iväg mitt i allt, men med hjälp av en YouTube-video fick jag den tillbaka på rätt plats. Skruvade fram och tillbaka med de 1mm stora skruvarna och satt ihop allt. Försökte sätta på telefonen – inget händde. Satt den i väggen och det såg bara konstigt ut. Fick ju panik att jag söndrat telefonen och måste ändå rusa iväg på sånglektion…

Kom hem och satt telefonen i väggen pånytt och NU FUNGERAR DEN !!! Okej, känner mej lite löjlig nu efteråt, klart att batteriet är helt tomt då det är nytt och att det tar en stund men jag hann redan börja fundera över om jag köper en ny iPhone eller något billigare.. Dessutom hade det inte varit så konstigt med alla minimala bitar man måste pilla på, tog ju till och med pinsetten till hjälp. I varje fall, lättnadskänslan är enorm! ♥

Hihi, här en bild som inte har med detta att göra men kom över den och tycker den beskriver vår resa ganska så bra, huh…. :D

Absolute vodka

Ska fixa ihop inlägg med bilder, vad vi har gjort osv lite senare. Hejssvejs!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

