Hej Finland!

Äntligen hemma efter en lååång resa. Så konstigt att gå hem i regnrusket då man är van att ha det bra i bara shorts. Kom hem till ett tomt hus, öppnade lite post jag hade fått, åt ett rågbröd med ost och gick i duschen. Skulle inte ha haft något emot att börja dagen i vår lägenhet med en Smirnoff Ice eller Somersby som jag nästan är van med nu, haha, men vardagen kallar. :D Ganska skönt det också, känner mej i varje fall uppfriskad och energisk att ta tag i allt nu!

IMG_5105

Vi åkte alltså först alla från Limassol till Larnaca med buss på tisdag kväll och efter det gick Saras, Olivers och mitt flyg via Serbien till Stockholm. Vi var där hela gårdagen och tog nattbåten hem. Nu är även en Q4-hytt upplevd (under bildäck, ingen egen dusch eller wc och 60cm breda sängar), men det var överraskande ok ändå. I varje fall är jag ganska så död just nu (en massa alkohol och få timmar nattsömn under den gångna veckan…) så jag hade tänkt gå och sova, men har nog egentligen mer lust att packa upp, sätta kläder i tvätten och typ nolla mej efter resan.

Som sagt hade jag kameran med på resan, men det blev faktiskt tyvärr inte så många bilder ändå. Hade ungefär med mej kameran en dag då vi gick runt i staden, annars bestod dagarna mest av slöande i lägenheten, vid poolen och på stranden och av festande såklart… Festbilderna ska rensas lite och så ska jag visa en del av dem också. ;D Och såklart de få bilder jag har från kameran. Tack och hej!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

