Update

Godmorgon!

Jag sitter just nu på Helsingfors-Vanda flygfält, knäpprar på telefonen och försöker hitta på något att göra så jag upptäckte mobilbloggandet. Dessutom ville jag skriva att Ronja med en väldigt enkel övertalning fick mej att sen också packa med mej kameran, vilket jag redan nu efter att ha fotat mitt kaffe, croissant och handbagage är glad över. Tack för det alltså! :D

Får se om jag uppdaterar något vidare under resan, kanske om jag har någon passlit möjlighet, men tänker inte ta någon som helst stress över det. Tack och hej, ha det bra och hoppas att hela resan går bra..!

<3: Hedda

P.s. Hoppas inlägget ser ens ganska normalt ut, själv ser jag ju bara någon mobilversion nu.. :)

Tack för kommentaren! ♥

