På väg !

Nåja, idag har jag mest sett på TV och packat färdigt. I NATT BÄR DET AV LIKSOM! Hihii, är supertaggad men samtidigt nervös, ska ju ensam genom Europa och har aldrig flugit ensam förr, men det ska nog gå bra.

IMG_4750 IMG_5779

Ja, lackade ju naglarna också som en liten förberedelse, flygbilden är gammal. Har tidsinställt ett inlägg för imorgon, men annars kommer det att stå tomt här tills jag kommer hem. Jag har t.o.m. bestämt mej för att lämna kameran hemma, vilket jag säkert kommer att ångra i något skede, men orkar inte heller vara orolig över den hela tiden. Ska försöka fota mycket med telefonen och så vet jag ju att jag har en massa människor med sina systemkameror runt mej i varje fall. Hejdå, ha en fin vecka, iiks!!

♥: Hedda

Tack för kommentaren! ♥

